| کد خبر: 149819 |

آسمان «کرمان ـ قشم» صاحب خط پروازی می شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از راه‌اندازی خط پروازی «کرمان ـ جزیره قشم» از ابتدا آبان سال جاری خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از راه‌اندازی خط پروازی «کرمان ـ جزیره قشم» از ابتدا آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش فرینا، محمود وفایی با بیان این‌که خط جدید پروازی «کرمان ـ جزیره قشم» برای روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته دایر خواهد شد، افزود: این خط پروازی توسط دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق راه‌اندازی شده است وهم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به همه آژانس‌های هواپیمایی نسبت به خرید و رزرو بلیت اقدام کنند.

وی با تأکید بر این‌که با راه‌اندازی این خط پروازی امکان اتصال کرمان به بندرعباس نیز فراهم می‌شود، اظهار کرد: مسافران می‌توانند از طریق این خط پروازی با فاصله دریایی 20 دقیقه از جزیره قشم به بندرعباس عزیمت کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده با منطقه آزاد قشم تسهیلات و امکانات ویژه‌ای به مسافران تورهای گردشگری جزیره قشم اعطا می‌شود.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی هر خط پروازی با مسایل و مشکلات مختص به خود همراه است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی تمایل زیادی به راه‌اندازی پروازهای برنامه‌ای ندارند و در صورت خرید صندلی‌های پرواز حداقل به میزان 50 درصد توسط آژانس‌های مسافرتی حاضر به همکاری می‌شوند.

وفایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق نیز از 20 سال گذشته در زمینه راه‌اندازی پروازهای چارتری از مبدا کرمان به مقصد کشورهای سوریه، عراق، ترکیه، گرجستان، امارت متحده عربی(دبی) و پروازهای داخلی به مقصد جزیره کیش، شیراز، مشهد و ... فعال بوده است.

 

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.