| کد خبر: 156768 |

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

راه‌های دسترسی به مناطق زلزله استان کرمانشاه لغزنده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از لغزنده بودن راه‌های دسترسی به مناطق زلزله زده استان در پی بارش های کنونی در سطح استان خبر داد و گفت: رانندگان در عبور از این مسیرها مراقب باشند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از لغزنده بودن راه‌های دسترسی به مناطق زلزله زده استان در پی بارش های کنونی در سطح استان خبر داد و گفت: رانندگان در عبور از این مسیرها مراقب باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری گفت: با ورود توده هوای سرد وآغاز بارش برف و باران از امروز پنج شنبه راههای استان کرمانشاه به ویژه راه‌های منتهی به مناطق زلزله زده لغرنده خواهند شد، لذا رانندگان بومی و کمک رسانان به زلزله زدگان با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه راه‌های دسترسی به شهرستانهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانیو ازگله کوهستانی و بعضاً برف گیر هستند، از رانندگان می خواهیم با تجهیزات زمستانی وارد این محورها شوند و آمادگی لازم را برای حرکت در برف و باران و مه گرفتگی و لغزندگی راهها داشته باشند.

حیدری گفت: بر اثر زلزله و پس لرزه های متواتراحتمال می دهیم در برخی از مقاطع محورها ریزش سنگ روی جاده ها باشد، بنابراین توصیه می شود رانندگان با توجه کامل به جلو آماده رویارویی با این شرایط باشند و از ترمز و تغییر مسیرهای ناگهانی برای رد شدن از این مقاطع خودداری کنند.

وی از آمادگی و بکارگیری کامل نیروها و امکانات پلیس راه استان خبر داد و گفت: کماکان برای نظارت و پایش مداوم راهها در بحث حفظ ایمنی، تیم های گشت پلیس راه در محورهای مورد نظر مستقر هستند و تلاش می کنند با همکاری عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر بستری ایمن را برای تردد انواع وسایل نقلیه بویژه کامیونهای حامل بارهای امدادی فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.