| کد خبر: 155749 |

امنیت صد در صدی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

تین نیوز

جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حبیب اله جان نثاری افزود: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیروها در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه های ایجاد شده صورت گرفته است و با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت 100 درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی اضافه کرد: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیروها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را به عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودروها به سهولت تردد می کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک های مردمی در حال انجام است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار است و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با پلیس است که با وجود به وجودآمدن چنین حادثه تلخی، در تعامل و مشارکت بین یکدیگر هیچ گونه خللی ایجاد نشده است که این همراهی مورد انتظار ما بود و طبیعتاً مردم و مسئولان نیز انتظاراتی را از پلیس مردمی دارند که سعی کردیم با تمام تلاش خود آنها را فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر دین، آیین و مذهب خود همچون سال های گذشته در حوادث و بلایای طبیعی، دست به اقدام های خودجوش و خداپسندانه زده و کمک های مردمی خود را در اسرع وقت برای مردم نیازمند ارسال کرده اند.

زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 کشته و بیش از 12 هزار مصدوم در استان داشته است.

شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که کل غرب کشور تا بخش هایی از تهران را لرزاند و مردم چندین کشور منطقه به ویژه عراق آن را احساس کردند.

این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.