| کد خبر: 155353 |

فرماندار سرپل ذهاب با مهر مطرح کرد:

۴۰۰۰۰ چادر توزیع شده تنها مختص به زلزله‌زدگان سرپلذهاب نیست

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: 40 هزار چادر ارسالی برای زلزله زدگان تمام نقاط زلزله زده استان است و تنها به سرپل ذهاب اختصاص ندارد.

تین نیوز

 فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: 40 هزار چادر ارسالی برای زلزله زدگان تمام نقاط زلزله زده استان است و تنها به سرپل ذهاب اختصاص ندارد.

اکبر سنجابی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت:: شهرستان سرپل ذهاب23 هزار و 600 خانوار دارد که با وجود این پس لرزه ها هیچ یک از آنان حاضر به بازگشت به منازل خود نیستند.

وی با اشاره به اعزام تیمهای ارزیاب افزود: برخی از منازل قابل سکونت هستند اگر مردم به ما اعتماد کنند و به منازل خود بازگردند 30 درصد جمعیت ساماندهی خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از مردم چادر دریافت کرده اند اما یک نفر هم برای ما زیاد است گفت: در دو محله ای که روز گذشته بازدید کردیم حدود 20 خانواده همچنان چادر ندارند.

وی افزود: مسئولین ارتش در همان ساعات نخست زلزله با ما تماس گرفتند و در پادگان ابوذر بیمارستان صحرایی برپا کردند.

فرماندار سرپلذهاب گفت: خوشبختانه وقوع زلزله ۴.۵ ریشتری پیش از زلزله اصلی سبب شد جمع زیادی از مردم از منازل خود خارج شوند و همین امر سبب کاهش آمار کشته ها و زخمی ها شد.

وی با اشاره به اینکه پس از زلزله در راه های مواصلاتی تردد به سختی انجام می شد افرود:با وجود اختلال در شبکه های مخابراتی نشست گاز را به سرعت به مسئولین اطلاع دادیم و با قطع گاز از انفجاری که می توانست رخ دهد جلوگیری کردیم.

سنجابی از برقراری تماس مسئولین کشور درهمان ساعات نخست زلزله خبر داد و گفت: بی نظمی با بحران همراه است اما در مجموع باید امکانات زودتر به دست ما می رسید به هرحال عواملی نظیر علل مدیریتی و اختلال در تردد جاده ها مانع این کار شد.

وی با اشاره به وقوع زلزله بم که تا ماه ها بی نظمی در پی داشت افزود: در این شهرستان حتی یک دستبرد از بانک یا مغازه نداشته ایم و آمارسرقتها بسیار کم و امنیت بسیار مطلوبی حاکم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.