| کد خبر: 144048 |

در هفته دولت صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از 76 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آمادگی افتتاح بیش از 76 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هفته دولت پیش رو خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آمادگی افتتاح بیش از 76 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هفته دولت پیش رو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی گفت: تمامی همکاران در مجموعه راه و شهرسازی تلاش کردند تا در کنار 40 کیلومتر پروژه‌های بزرگراهی، آماده افتتاح در هفته دولت، 76 کیلومتر راه را شامل احداث 4 کیلومتر راه اصلی محور جوانرود - ثلاث، 49 کیلومتر عملیات بهسازی و روکش راه‌های فرعی در محور قلعه شاهین - پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب، گهواره -تختگاه و گهواره - زاوله در دالاهو، لکه‌گیری و روکش مسیر قلقله-بزمیرآباد در ثلاث باباجانی، همچنین عملیات بهسای و آسفالت 23 کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، صحنه و سرپل ذهاب را آماده افتتاح در جشنواره هفته دولت 96 کنند.

وی در مجموع اعتبار هزینه شده راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مذکور را بیش از 235 میلیارد ریال اعلام کرد.

گفتنی است، به‌زودی عملیات اجرایی راه اصلی بیاشوش - جوانرود - ثلاث هم در منطقهٔ اورامانات با هدف ارتقاء و توسعه راه‌های فرعی به اصلی همچنین تسهیل تردد و افزایش ضریب ایمنی مسیر مخصوصاً در فصول سرد سال آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.