| کد خبر: 143685 |

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

مسیرهای تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه بهسازی می‌شوند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: نواقص مسیرهای تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه شناسایی و رفع می‌شوند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: نواقص مسیرهای تردد زائران اربعین در استان کرمانشاه شناسایی و رفع می‌شوند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، محورهای مواصلاتی تردد زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای خسروی و مهران، مورد بازدید کارشناسان پلیس راه استان قرار گرفت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح از 20 روز پیش آغاز شده است، گفت: در این بازدیدها همه نواقص موثر در وقوع و شدت وقوع حوادث احتمالی، شناسایی و مکان‌یابی شده‌اند.

حیدری عنوان کرد: مسیرهای کنگاور تا کرمانشاه، کرمانشاه تا قصرشیرین و مرز خسروی، اسلام‌آباد غرب تا تنگ قیربه سمت سرابله بهسازی و نواقص آن رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بهسازی این محورهای مواصلاتی از نظر هزینه برآورد نشده است، عنوان کرد: بیشتر مسیرهایی که هزینه زیادی برای تعمیر لازم نداشته باشند شناسایی و اقداماتی مانند خط‌کشی و ایمن‌سازی پرتگاه در دست اقدام است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی و سهولت در تردد زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه دانست و افزود: پلیس راه استان کرمانشاه با همکاری و تعامل مناسب با تمامی ادارات و ارگان‌های مرتبط در امور ایمنی و امنیت حمل و نقل و ترافیک از ماههای قبل در حال تدارک و آماده‌سازی طرح‌های مورد نیاز در زمان اربعین است.

حیدری با بیان اینکه راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه پرحجم‌ترین راه کشور در زمان اربعین خواهد بود، اظهار کرد: راه‌های استان امسال هم به عنوان مقصد و هم به عنوان محل گذر زائران به سایر استانها زیر بار ترافیک اربعین خواهند رفت این افتخاری بزرگ برای مردم و مسئولان استان کرمانشاه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.