| کد خبر: 140165 |

حذف کامل ۴ نقطه پرحادثه در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از حذف کامل ۴ نقطه و فعالیت برای حذف و اصلاح ۸ نقطه پرحادثه در استان طی امسال توسط این اداره‌کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از حذف کامل ۴ نقطه و فعالیت برای حذف و اصلاح ۸ نقطه پرحادثه در استان طی امسال توسط این اداره‌کل خبر داد.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل  و نقل جاده ای استان کرمانشاه در حذف و اصلاح نقاط پر حادثه در استان گفت: حذف این نقاط از اولویت های ما است.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: هم‌اکنون کار اصلاح نقاط پرحادثه گردنه بید سرخ، سه راهی تویسرکان، تقاطع برناج، زیرگذر چهار زبر تقریبا به پایان رسیده و از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون اصلاح نقاط پرحادثه لعل آباد، هریل آباد، کریم حاصله، عین الکش، سه راهی ایوان، مانژ اسب سواری، پیچ تراب، بهسازی سنقر- خسروآباد در حال انجام بوده و به صورت میانگین از پیشرفت ۵۷ درصدی برخوردار است.

خسروانی از تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ به عنوان دیگر اقدامات ۴ ماهه امسال این اداره کل خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون این اقدام در ۱۵ پل بزرگ استان در حال انجام است و به صورت میانگین حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از اصلاح نقاط پر تصادف سطح استان توسط ادارات تابعه و به صورت امانی نیز طی امسال خبر داد و گفت: این اقدام در ۲۰ نقطه استان در حال انجام است.

 این مسئول گفت: تعمیرات ابنیه فنی در سطح استان به صورت امانی نیز برای ۱۵۰ دستگاه در حال انجام بوده و ۲۰ راهدارخانه در سطح استان در دست تعمیرات است.

خسروانی در پایان از خرید ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک و تجهیزات برف روبی در راهداری‌ها نیز طی مدت سپری شده از امسال توسط این اداره‌کل خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.