| کد خبر: 139090 |

پیشرفت ۸۵ درصدی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه

اسداله رازانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح راه آهن کرمانشاه مانند جاده‌های استان یک طرح زیرساختی است که می‌تواند به توسعه و کاهش بیکاری استان کمک زیادی کند.

تین نیوز

اسداله رازانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح راه آهن کرمانشاه مانند جاده‌های استان یک طرح زیرساختی است که می‌تواند به توسعه و کاهش بیکاری استان کمک زیادی کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسداله رازانی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید ایستگاه راه آهن کرمانشاه گفت: ایستگاه راه آهن کرمانشاه به عنوان یکی از عظیم ترین ایستگاه های کشور با ۸۳ هکتار وسعت و ۳۶ هزار متر مربع زیربنا، تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

ایرنا از قول اسداله رازانی نوشت: طرح راه آهن کرمانشاه مانند جاده های استان یک طرح زیرساختی است که می تواند به توسعه و کاهش بیکاری استان کمک زیادی کند.

وی یکی از مزیت های اقتصادی راه آهن را جابجایی آسان گردشگر و مسافر، حمل و نقل بار و توسعه سرمایه گذاری در استان و استان های همجوار دانست.

استاندار کرمانشاه در خصوص تغییر زمان های اعلام شده برای افتتاح این پروژه گفت: در پنج ماه گذشته هرگز این پروژه تعطیل یا دچار رکود نبوده اما عظمت و وسعت انجام کار، گاهی اوقات نبود ادوات لازم برای پشتیبانی در کنار بارش باران باعث تاخیر یا کندی کار شده و در نهایت تاخیر در افتتاح این پروژه در زمان مقرر شده است.

رازانی همچنین از انجام ۲۰ درصدی زیرساخت طرح راه آهن کرمانشاه به خسروی خبر داد و گفت: انشاالله پس از اتمام راه آهن کرمانشاه، راه آهن کرمانشاه به خسروی نیز کلید خواهد خورد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت یکی از استان‌های کم برخوردار کشور است.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.