| کد خبر: 138670 |

اجرای طرح تابستانی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در کرمانشاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح تابستانی امداد رسانی جاده ای هلال احمر در کرمانشاه و تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح تابستانی امداد رسانی جاده ای هلال احمر در کرمانشاه و تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

سید محمد امین هاشمی درگفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح امداد ونجات جاده‌ای توسط نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه در کانکس مستقر در محل پلیس راه کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این طرح در محور ماهیدشت کرمانشاه با تجهیزات کامل و به صورت شبانه روزی تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: از هفته ها پیش در این مکان آمبولانس برای حوادث احتمالی مستقر بوده و از دوشنبه ۲۶ تیر ماه کانکسی با تجهیزات کامل نیز به این مکان اضافه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه، خدمات رسانی کانکس موقت جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه را۲۴ ساعته و در ۳ شیفت در روز اعلام کرد که در هر شیفت ۲ نفر نجاتگر و یک راننده خدمات رسانی دارند.

هاشمی، تجهیزات مورد نیاز در محل را آمبولانس، انواع برانکار، ساک شن، شورت بگ، ست نجات شامل جک استوانه ای، ست پدال بر، تجهیزات نجات ودیگر وسائل ضروری امداد نجات عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه در پایان آرزو کرد هموطنان در سفر های تابستانی به استان کرمانشاه سفر سالم و بدون خطری را سپری کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.