| کد خبر: 137392 |

محور کرمانشاه - کوزران خطرناک ترین محور تابستان امسال استان کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 27 درصد از تصادفات استان در 10 روز اول تابستان امسال در محور کوزران- کرمانشاه به وقوع پیوسته، از این محور به عنوان خطرناکترین محور استان نام برد.

تین نیوز

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 27 درصد از تصادفات استان در 10 روز اول تابستان امسال در محور کوزران- کرمانشاه به وقوع پیوسته، از این محور به عنوان خطرناکترین محور استان نام برد.

به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ محمد حیدری' افزود: این محور با وجود نواقص و نارسایی هایی که دارد در روزهای تعطیل آخر هفته میزبان گردشگران سراب نیلوفر و محل گذر ساکنان و گردشگران شهرستان جوانرود است.

وی اظهار کرد: این محور راه دسترسی ساکنان بخش گهواره در شهرستان دالاهو و مردم کوزران و سراب نیلوفر به مرکز استان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در کنار قصورهای سبک و سنگین رانندگان که منجر به وقوع حوادث در این محور می شود، نواقص و نارسایی هایی مشاهده می گردد که در وقوع یا شدت وقوع این تصادفات نقش دارند و باید به صورت فوق العاده رفع یا اصلاح شوند.

سرهنگ حیدری در بیان نواقص موجود در این محور به اختلاف سطح جاده با زمین های اطراف در مقاطع چند کیلومتری و عدم خط کشی طولی وسط و حاشیه راه و پل های آبگذری که چاله آنها موجب بریدگی در امتداد شانه راه شده است اشاره کرد و افزود: در حد فاصل کرمانشاه تا کوزران که راه به صورت بزرگراه است در ازای هر یک از راه های روستایی که به جاده وصل می شود یک دوربرگردان به صورت خود ساخته توسط اهالی ایجاد شده که تداوم این اوضاع ایمنی این محور را مختل کرده است.

وی خطاب به همه کسانی که به هر نحو قصد تردد از این محور را دارند، گفت: این محور مجالی برای ارتکاب تخلفاتی مانند عجله و شتاب، سبقت و سرعت غیرمجاز و حواس پرتی ندارد و باید با احتیاط بیشتری در این مسیر رانندگی کنند.

بخش کوزران با 108 روستا و 17 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.