| کد خبر: 60842 |

خواب آلودگی و سرعت زیاد عامل اصلی تصادف مسیر سقز - دیواندره اعلام شد

تین نیوز | فرمانده پلیس راه سقز گفت: علت اصلی تصادف مسیر دیواندره - سقز عدم توجه به جلو راننده اتوبوس به دلیل خواب آلودگی و سرعت زیاد و برخورد از پشت با تریلر حامل تیرآهن بوده است.
 
سرهنگ کریم ویسی افزود: متاسفانه به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، این حادثه دلخراش باعث کشته شدن شش نفر از هموطنان و مجروح شدن 20 نفر دیگر شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از مسافران اتوبوس، راننده را خواب آلود مشاهده کرده بودند و حتی تذکر هم داده بودند ولی راننده بدون توجه به این موضوع و طی مسیر، این حادثه دلخراش را به وجود آورد.

او از مردم خواست تا هرگونه تخلف رانندگان را با سامانه پیامکی که در بیشتر خودروها نصب شده، اعلام کنند.

محمد سرکوت غوثی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم در گفت و گو با ایرنا پیرامون وضع عمومی مجروحان بیان کرد: وضع عمومی 20 نفر از مصدومان حادثه رانندگی محور دیواندره – سقز رضایت بخش است.

وی افزود: سه نفر از مصدومان حادثه در آی سی یوی بیمارستان امام خمینی(ره) بستری هستند و یک نفر از مصدومان نیز به دلیل نیاز به جراحی مغز و اعصاب به سنندج اعزام شده است.

او اضافه کرد: بیماران تحت نظر پزشکان متخصص شهرستان هستند و اعمال جراحی های کوچک و بزرگ بر روی آنها انجام شده و در حال انجام و مراقبت هستند.

دکتر غوثی ادامه داد به دلیل اینکه دو نفر از مصدومان را به بیمارستان تامین اجتماعی منتقل کرده بودند تعداد مصدومان در گزارش های اولیه 18 نفر گزارش شده بود که تعداد دقیق آنان 20 نفر است.

یکی از مصدومین این حادثه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیر چند بار به راننده یادآوری کردم که به دلیل خواب آلودگی مقداری انحراف به طرفین دارد.

برخورد اتوبوس بانه - تهران با تریلر حامل تیر آهن در مسیر دیواندره - سقز صبح روز یکشنبه باعث کشته شدن شش مسافر و مجروح شدن 20 مسافر دیگر شد.

در این حادثه که در نزدیکی روستای جنیان در 38 کیلومتری شهر سقز رخ داد، اتوبوس از پشت با خودروی تریلر که بار آن تیرآهن بود برخورد کرد که بر اثر آن تیرآهن ها از شیشه جلو تا نیمه داخلی وارد اتوبوس شدند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدکاظم 0 0

    عامل بیشتر تصادفات اتوبوسها خواب الودگی رانندگان در سرویسهای شب رو می باشد به عنوان یک پیشنهاد امکان حذف سرویسهای شب رو اتوبوسها وتردد روزانه انها بررسی شود.