| کد خبر: 167143 |

◄ دلیل کمبود بنزین در «بانه» مشخص شد

مشکل کمبود بنزین به دلیل موانع ایجادشده از سوی رانندگان معترض کامیون‌ها در شهرهای مسیر ارتباطی سنندج به بانه به وجود آمده است.

تین نیوز

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بانه از رفع مشکل کمبود بنزین در بانه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالواحد بلالی، مشکل کمبود بنزین به دلیل موانع ایجادشده از سوی رانندگان معترض کامیون‌ها در شهرهای مسیر ارتباطی سنندج به بانه به وجود آمده است.

او گفت: از روز گذشته تاکنون 18 دستگاه نفت‌کش حامل بنزین به بانه رسیده که هشت مورد از آن‌ها تا بامداد دوشنبه محموله خود را تخلیه کرده و مأموریت 10 دستگاه دیگر نیز تا پایان امروز به انجام می‌رسد.

بر اساس گزارش‌ها، تعدادی از کامیون‌داران شهرستان بیجار نیز روزهای شنبه و یکشنبه با تجمع در میدان سپاه این شهر خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی خود ازجمله افزایش قیمت حمل بار و کاهش قیمت لوازم‌یدکی شدند.

برخی منابع محلی از تجمع صنفی روز دوشنبه کامیون داران دیواندره در میدان بسیج این شهر خبر می‌دهند اتفاقی که عصر یکشنبه نیز باعث شد تانکرهای حامل سوخت دیرتر از موعد مقرر به بانه برسند و شایعه کمبود بنزین مردم را به جایگاه‌ها کشاند.

امروز هم برخی از رانندگان مانع عبور و مرور دیگر کامیون‌ها از دیواندره به سمت سنندج و سقز شدند البته مأموران پلیس راهور در محل حضور دارند تا از بروز گره ترافیکی و اخلال در عبور و مرور در این شهر جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، توزیع مواد سوختی در سایر شهرستان‌های استان کردستان بدون هیچ مشکلی در جایگاه‌های عرضه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.