| کد خبر: 166521 |

◄ اجرای طرح های عمرانی در سنندج با هدف روانسازی ترافیک

شهردار سنندج با بیان اینکه 6 پروژه عمران شهری در حال حاضر در سطح شهر فعال است؛ گفت: برای تکمیل این پروژه ها 27 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تین نیوز

شهردار سنندج یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر را معضل ترافیک عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد دسترسی‌های جدید در جهت رفع این معضل گام برداشت. طبق نقشه طرح تفصیلی باید معابر و بلوارهای جدید در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و همچنین ایمن‌سازی معابر احداث کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی شهرداری سنندج، حشمت‌اله صیدی اعلام کرد: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مطالعات لازم عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در سطح شهر آغازشده است.

صیدی افزود: پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیره مسطح توحید یکی از طرح‌های کلیدی است که نقش بسزایی در کاهش و هدایت ترافیک،تکمیل رینگ غربی شرقی داخل شهر و دسترسی آسان ساکنان شهرک دگایران پردیس به مرکز شهر دارد.

وی عنوان کرد: احداث یک دهنه پل 28 متری، احداث یک قوس شبدری  و 4عدد رمپ، اجرای دیوار حائل 54 متری ازجمله اقداماتی است که در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه انجام شده است.

شهردار سنندج بابیان اینکه احداث دو بلوار در شهرک دگایران در حال اجرا است؛ گفت: بلوار 36 متری ورودی دگایران به طول 900 متر در دو لاین رفت‌وبرگشت که تاکنون 700 متر از لاین رفت این پروژه اجراشده است.

 صیدی اعلام کرد: پس از تکمیل این بلوار ورودی اصلی دگایران  به‌عنوان یک‌طرفه و دسترسی محلی مورداستفاده قرار خواهد گرفت و تردد اصلی به بلوار 36 متری منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث بلوار 30 متری جهت اتصال دگایران به بلوار نظام‌مهندسی از دیگر طرح‌های عمرانی  این شهرداری است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.