| کد خبر: 69579 |

◄ کدام وزرای دولت یازدهم از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند؟

تین نیوز | پنجمین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در حالی امروز چهارشنبه 20 آبان ماه در مصلی تهران آغاز شد که حضور مسئولان، پیشکسوتان و چهره های مطبوعاتی و رسانه ای که تا به حال از این نمایشگاه بازدید کرده اند جلوه خاصی به این رویداد بخشیده است.

به گزارش تین نیوز، حضور مسئولان و چهره‌های سیاسی در نمایشگاه مطبوعات یکی از جذابیت‌های نمایشگاه است. بر این اساس بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با نزدیک شدن به روزهای پایانی خود کم کم به روزهای پربازدید کننده خود نزدیک می‌شود.

دراین راستا شاید اسامی وزراء دولت که تا امروز چهاشنبه 20 آبان از  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند به همراه بخشی از گفتگوهای آنها خالی از لطف نباشد.

محمود گودرزی، وزير ورزش و جوانان
محمود گودرزی، وزير ورزش و جوانان اولين وزير کابينه تدبير و اميد در نمايشگاه مطبوعات سال ۹۴ حاضر بود.
وزير ورزش و جوانان با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری، در خصوص ارزیابی اش از برگزاری نمایشگاه، گفت: این شرایط ایده آل نبوده اما خوب است که سالی یک بار نمایشگاهی برگزار شود تا مطبوعات خودشان را در آن معرفی کنند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن تعدادی از رسانه ها در نمایشگاه امسال گفت:  ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

جنتی ادامه داد: در کشور ما همه کسانی که می خواهند دستگاه ها، وزارت خانه ها و ... را نقد کنند به راحتی می نویسند و حتی بالاتر از آزادی بیان هم گاهی عمل می کنند و فکر نمی کنم از این نظر، به دولت نقدی وارد باشد. دولت هم تفاوت و تبعیضی بین رسانه ها نمی گذارد، در هیات نظارت بر مطبوعات، بنای ما مماشات با مطبوعات هست و حتی برخی از آنها، تشویق می شوند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی
عباس آخوندی عصر دوشنبه، 18 آبان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور یافت. وی در خصوص مشکلات صنعت حمل و نقل، گفت: مشکل اصلی ما در حوزه حمل و نقل، سرمایه گذاری است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص وضعیت بودجه حمل و نقل در سال 95 خاطرنشان کرد: هنوز درباره این موضوع به جمع بندی نرسیدیم و بعدا درباره آن صحبت خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با  بازدید از غرفه های مختلف نشریات و مطبوعات درباره طرح تحول سلامت گفت: مطبوعات و رسانه ها نقش بسزایی در پیشبرد این طرح دارند.
وی بدهی شرکت های بیمه برای حمایت مالی از این طرح را بسیار زیاد دانست.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفت: خوشبختانه در نمایشگاه امسال شاهد رشد نوآوری نسبت به سال های گذشته هستیم.

محمود واعظی افزود: برپایی چنین نمایشگاهی نیاز یک کشور است تا افرادی که اهل قلم و اطلاع رسانی هستند دور هم جمع شوند و با یکدیگر تعامل داشته باشند، از طرفی مسئولان هم هنگام بازدید غرفه های مختلف، می توانند از دیدگاه های اهالی رسانه آگاه شوند.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت
عصر روز دوشنبه هجده آبان ماه محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه مطبوعات به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. نعمت‌زاده ضمن بیان اینکه استقبال از وام خرید خودرو بیش از انتظار ما بوده است، تحریم این وام را خیانت ملی دانستد.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که از روز شنبه 16 آبان آغاز شده تا جمعه 22 آبان به مدت یک هفته در مصلی تهران برگزار می شود.
 
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.