| کد خبر: 157381 |

ساخت بیمارستان 239 تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 239 تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 239 تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ، محمدجعفر علیزاده روز جمعه در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن بیان کرد: از نگاه سازمان بهداشت جهانی؛ بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و با زندگی مردم عجین شده است که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه شده و از بیمارستان‌هایی است که به‌صورت ویژه‌کار شده است.

وی زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را سال 88 عنوان کرد و افزود: دلیل تأخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخش‌ها و نوسازی دوباره حدود 25 درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.

علیزاده افزود: با توجه به اهمیت بالای بخش اورژانس در بیمارستان 20 تخت جدید به این بخش و 33 تخت به بخش مراقبت‌های ویژه افزوده شد.

علیزاده زمان تحویل این طرح به دانشگاه علوم پزشکی استان را درگرو تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه عنوان کرد و افزود : پیش از اتمام طرح، گروه ویژه‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای بررسی کامل طرح، اعمال نقطه نظرات کارشناسان معاونت درمان و رفع نواقص به‌زودی به بروجن اعزام می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس نیز راه‌اندازی بخش ام آر آی در این بیمارستان را ضروری دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا این طرح را در اولویت‌های تجهیز قرار دهد.

همچنین مساعد نبودن جاده دسترسی به بیمارستان،درب کوچک ورودی اورژانس و کوچک بودن مکان امحای زباله‌های بیمارستانی از مشکلاتی بود که در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان بروجن مطرح شد.

 ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت با 16هزار و 680 مترمربع زیربنا از سال 88 آغازشده و هم‌اینک به پیشرفت 95 درصدی رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.