| کد خبر: 154083 |

۴۵ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز اختصاص می‌یابد

۴۵ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

تین نیوز

۴۵ میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پی فوت شش نفر بر اثر تصادف خونین روز گذشته سه شنبه  ۱۶ آبان در حوالی روستای کهیان محور لردگان به مالخلیفه، جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل چهارمحال و بختیاری به صورت فوق العاده در محل وقوع این سانحه دلخراش تشکیل گردید.

این جلسه به ریاست گودرز امیری سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، مدیریت بحران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دبیر شورای ترافیک استان در خصوص بررسی تصادف مذکور تشکیل و مقرر گردید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از ماشین آلات و امکانات موجود در اسرع وقت نسبت به حذف پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز این محور اقدام نماید.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان این جلسه گفت: گزارش این حادثه دلخراش به همراه آمار جامعی از تصادفات هفت ماه سالجاری و سال قبل این محور تهیه و طی نامه‌ای ضرورت چهار خطه شدن این محور به وزیر راه و شهرسازی اعلام شد.

امیری با بیا اینکه در آینده نزدیک دوربین‌های نظارتی و سرعت سنج جهت کاهش تخلفات رانندگی در محور لردگان به مالخلیفه نصب می‌شود افزود: ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات و منابع استانی و ۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای تعریض پل‌ها و رفع نقاط حادثه خیز در این محور اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است: صبح روز گذشته سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با کامیون و به علت سبقت غیر مجاز راننده سواری پژو در محور لردگان به مالخلیفه، شش نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو جان خود را از دست دادند.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.