| کد خبر: 148858 |

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در چهارمحال و بختیاری‌

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری گفت: نظر به در پیش داشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی درسطح استان برقرار است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری گفت: نظر به در پیش داشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی درسطح استان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، سرهنگ رحمت‌الله نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر به در پیش داشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در هشتم و نهم مهر ماه سال جاری محدودیت ترافیکی در سطح شهرهای استان و در شهر شهرکرد برقرار است.

وی افزود: لازم است شهروندان محترم ضمن رعایت موارد قانونی در این خصوص از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری و جهت تردد از مسیرهای مناسب جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها بیان کرد: در تمام شهرهای استان در محدوده هسته مرکزی شهر، امامزادگان و محل‌های تعیین شده برای تجمع عزاداران، مسیر حرکت و خیابان‌های منتهی به آن دارای محدودیت وممنوعیت تردد و توقف خودرو خواهد بود و در صورت توقف وسایل نقلیه در این مکان‌ها خودرو توسط جرثقیل به خارج از محدوده طرح انتقال می‌شود.

نجفی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: حدفاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی و بلوار خواجه نصیر تا بلوارشریعتی و از ابتدا تا انتهای برگزاری مراسم توقف ممنوع و دارای محدودیت ترافیکی است.

وی گفت: بلوار 17 شهریور از سمت شرق از میدان شهدا به سمت میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت دارای محدودیت ترافیکی است.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: خیابان‌های منتهی به مصلی حضرت امام خمینی(ره) از تقاطع طالقانی به سمت جنوب و خیابان باهنر روبروی مرکز بهداشت شهرستان تا ابتدای پارک تهلیجان دارای محدودیت تردد و توقف خواهدبود.

نجفی ادامه داد: لازم به ذکر است که این محدودیت‌ها از ساعت 12:00 ظهر روز تاسوعا تاپایان مراسم عاشورا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.