| کد خبر: 140962 |

نصب ۳ دوربین نظارتی در سطح شهر برای ثبت تخلفات

فرماندار شهرستان فارسان گفت: 3 دوربین نظارتی در سطح شهر برای ثبت تخلفات و جلوگیری از بروز حوادث نصب می شود تا کمکی باشد جهت حمل‌ونقل و تردد.

تین نیوز
فرماندار شهرستان فارسان گفت: 3 دوربین نظارتی در سطح شهر برای ثبت تخلفات و جلوگیری از بروز حوادث نصب می شود تا کمکی باشد جهت حمل‌ونقل و تردد.

 مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان بااعلام این خبر گفت: در جلسه شورا حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان  فارسان  مقرر شد که با توجه به نصب 4 فقره دوربین که باقابلیت ثبت تخلف در جاده اصلی نصب‌شده در همان مسیر دوربین‌ها، تابلوهای تعیین سرعت مجاز  نیز نصب شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مورد دیگر که بحث و تصویب شد نصب 3 دوربین نظارتی در سطح شهر برای ثبت تخلفات  و جلوگیری از بروز حوادث تا کمکی باشد جهت حمل‌ونقل و تردد راحت‌تر.

 

طاهری اظهار داشت: برای  نصب علائم هشداردهنده نصب سرعت‌گیرها  در سطح خیابان‌های شهرهای شهرستان  مواردی نیز مطرح شد که مقرر گردید توسط شهرداری‌ها و پلیس راهور موردبررسی قرار  گیرد و در صورت نیاز این علائم  و سرعت‌گیرها در سطح شهرها نصب تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

 

فرماندار فارسان تصریح کرد: قرار براین شد که نقاط حادثه‌خیز شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گیرد  تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد تا امنیت جاده‌ها فراهم گردد.

 

وی برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده به همراه همکاری و همراهی مردم با مسئولان را از مهمترین عوامل در امر مسائل ترافیکی و ساماندهی آن عنوان نمود و افزود  حل معضلات و مسائل ترافیکی نیاز به همدلی و همت دارد که رفع مشکلات وگره های ترافیکی شهرستان باید دردستور کار اعضای شورا قرار گیرد.

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.