| کد خبر: 161687 |

(فیلم) فرمانده نزاجا: پیکرها تا دو ساعت دیگر به پایین کوه می‌رسد

در حال حاضر اولویت اصلی گروه امدادی، انتقال پیکرهاست و پس از آن جست‌وجو برای یافتن جعبه‌سیاه هواپیما آغاز می‌شود.

تین نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرده که از ساعت 10 صبح امروز، شرایط جوی و آب و هوایی در منطقه سقوط هواپیمای ATR آسمان، تغییر خواهد کرد و برف و بوران منطقه را فرا می‌گیرد. از این رو، امدادگران ارتش و تکاوران کلاه‌سبز تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیکرهای باقیمانده این حادثه را به پایین کوه منتقل کنند.

به گزارش تین‌نیوز، در حال حاضر اولویت اصلی گروه امدادی، انتقال پیکرهاست و پس از آن جست‌وجو برای یافتن جعبه‌سیاه هواپیما آغاز می‌شود.

در این فیلم، فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر می‌دهد که تعدادی از پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری تا 2.5  ساعت دیگر به پایین قله می رسد.

فرمانده نیروی ارتش زمینی اعلام کرد: بخش‌هایی از پیکرهای جان‌باختگان هواپیمای مسافربری تا ۲ ساعت و نیم دیگر به پایین قله می‌رسد.

به گزارش تین نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفت‌وگو با شبکه خبر بابیان اینکه تیپ 65 مخصوص نیروهای زمینی ارتش و نیروهای متخصص هلال‌احمر دیروز علی‌رغم اینکه امکان فرود هیچ بالگردی وجود نداشت توانستند به‌صورت پیاده مسیر را طی کنند، عنوان کرد: این گروه ساعت 21:30 شب به نوک قله رسیدند و توانستند خودشان را به پیکر عزیزان برسانند.

وی  فزود: با توجه به شرایط بسیار سختی که در آنجا حاکم است این گروه نتوانستند شب به پایین قله بازگردند و در همان‌جا در دمای منفی 20 درجه کمپ زدند.

فرمانده نیروی ارتش زمینی با بیان اینکه این گروه موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزانی که قابل‌شناسایی است را جمع‌آوری کنند، بیان کرد: در حال حاضر این گروه قطعات پیکر اجساد را بسته‌بندی کرده‌اند و گروه‌های اعزامی بخشی از قطعات اجساد را به‌صورت محموله به پایین قیه می‌آورند و حدود ساعت دیگر این اجساد به پایین خواهند رسید.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه گروه بعدی به ارتفاعات اعزام شده‌اند، گفت: پیکره‌هایی که جمع‌آوری‌شده‌اند کامل نیستند بلکه قطعاتی از این افراد هستند که بایستی با آزمایش DNE شناسایی شوند.

حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.