| کد خبر: 167651 |

ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

تین نیوز

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز،  پلیس راه راهور ناجا از ترافیک در محورهای مواصلاتی شمال کشور سنگین و نیمه سنگین خبر داد و اعلام کرد: ترافیک از شمال به جنوب محور کرج-چالوس ورودی مرزن آباد تا دزدبن سنگین است.

محدوده‌های هزارچم، پل زنگوله، تونل کندوان و سه راهی دیزین نیز  دارای ترافیک نیمه سنگین و از آدران تا ابتدای محور،  ترافیک در مسیر  تردد وسایل نقلیه پر حجم و روان است.

طبق گزارش پلیس راهور نیروی انتظامی، شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تا تونل شماره یک،  ترافیک سنگین است. علاوه بر آن ترافیک نیمه سنگینی در محدوده‌های بایجان، تونل وانا، شنگلده، گزنک و آب اسک جریان دارد و در  طول محور، پر حجم و روان است. همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه، محدوده‌های ورودی شهرهای شیرگاه، سوادکوه، زیرآب و پل سفید دارای ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پر حجم و روان است.

پلیس راه راهور ناجا همچنین اعلام کرده است که ترافیک در شمال به جنوب محور رشت- قزوین؛ محدوده‌های لوشان، منجیل، رودبار و همچنین آزاد راه قزوین به کرج پرحجم و روان است.

ترافیک سنگین در محور کندوان

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز  با اشاره ترافیک پرحجم و روان در محور هراز منطقه لاریجان، اظهار کرد:  ترافیک سنگینی در محور کندوان حد فاصل پل زنگونه و دزدبن و شمال به جنوب این محور در جریان است. این وضعیت  در محور سوادکوه نیز وجود دارد.

وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران  تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۹ خرداد ماه اشاره کرد و  افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز و  فیروزکوه ممنوع است.  تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد. 

قدمی ادامه داد:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز - جمعه ۱۸خردادماه- تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است  و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. همچنین تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است.  تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح امروز تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از محور  هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز  تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه- ۱۹ خردادماه- از  رودهن به سمت آمل ممنوع است. همچنین از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر ، تردد در محل از آب اسک به رودهن -محدوده مشا به صورت یک طرفه است.

قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورسوادکوه، تصریح کرد: تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی و از ساعت هشت صبح امروز  تا ساعت هشت صبح روز شنبه از این محور ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران،  مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.

تردد خودروها از کرج به سمت شمال ممنوع شد

سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز نیز اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گفته وی، با توجه به پایان تعطیلی چند روزه و روانسازی ترافیک، تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه -۱۹خرداد ماه-  ادامه دارد.  تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۱۶ امروز یک طرفه شده و تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت. ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس اجرا می‌شود.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد که علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

 انسداد هفت محور مواصلاتی تا اطلاع ثانوی

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام انسداد هفت محور مواصلاتی تا اطلاع ثانویتوضیح داد و  گفت: در حال حاضر محورهای اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین - شمشک  در استان‌های تهران و البرز مسدود است. محور دره شهر – پلدختر نیز در  محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام  به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین انتخاب شده است. محور  شوش – فتح المبین در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود  و تردد وسایل نقلیه سنگین از این محور ممنوع است.

رحمانی همچنین اضافه کرد:  در کمربندی آذرشهر به پل غله زار در استان آذربایجان شرقی به علت سیلابی شدن رودخانه، پایه‌های پل شکسته شده و در حال حاضر این محور مسدود است و تردد از داخل شهر آذر شهر انجام می‌شود. محور خلخال – اسالم در استان اردبیل نیز  به علت عملیات راه سازی در محدوده کیلومتر ۷ تا ۱۸.۵،  از تاریخ ۳۱ فروردین تا ۳۱ تیرماه مسدود  و مسیر جایگزین از محور خلخال- پونل است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: محور پونل – خلخال استان گیلان به طور کامل از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایسنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.