| کد خبر: 167379 |

گردنه های خراسان شمالی مه آلود و لغزنده است

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: اکنون گردنه های این استان مه آلود و لغزنده است به همین علت از رانندگان درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: اکنون گردنه های این استان مه آلود و لغزنده است به همین علت از رانندگان درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: وجود مه و بارش باران در گردنه های اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه سبب کندی نسبی تردد خودروها شده است.

وی افزود: اکنون بارش باران و همچنین وزش باد در سایر محورها گزارش شده است که از رانندگان می خواهیم با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی جو ناپایداری طی امروز تا اواخر وقت روز یکشنبه در استان است که وزش باد شدید و به تدریج افزایش ابر در پاره ای نقاط رگبار، رعد و برق و در ارتفاعات مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.

اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، طول راه های روستایی استان هم 4 هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 قرار دارد.

طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.