| کد خبر: 166959 |

◄ توضیح پلیس راهور درباره سه برابر شدن جریمه مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آمار 28 درصدی فوت موتورسواران در سال گذشته خبر داد و برنامه پلیس را برای کاهش تصادفات تشریح کرد.

تین نیوز

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آمار 28 درصدی فوت موتورسواران در سال گذشته خبر داد و برنامه پلیس را برای کاهش تصادفات تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ مسعود جبارزاده گفت: در سال گذشته 70 درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات مربوط به عابران پیاده بوده که حدود نیمی از این تعداد را موتورسواران تشکیل می‌دادند.

 او گفت:  بی‌تردید امسال نظارت بر تردد خودروها از طرف پلیس راهور  افزایش خواهد داشت و به همان میزان اعمال قانون نیز افزایش پیدا خواهد کرد..

جبارزاده برنامه امسال پلیس راهور را کاهش آمار تصادفات اعلام کرد و گفت: قطعاً افزایش نظارت پلیس تأثیر چشمگیری در کاهش میزان تصادفات دارد، چراکه بخش اعظمی از شهروندان تأثیرپذیر هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران به نصب دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها  تأکید کرد و گفت: تعداد زیادی از رانندگان به این نتیجه می‌رسند که برای عدم برخورد پلیس باید سرعت خود را مدیریت کنند و تنها چند درصد هستند که نسبت به این مورد کم‌توجه هستند.

به گزارش خانه ملت، او در مورد انتشار خبری مبنی برافزایش نرخ جریمه مکالمه با تلفن همراه یادآورشد: آنچه مسلم است نرخ جریمه‌ها افزایش پیداکرده است، اما منظور از 3 برابر شدن جریمه‌ها که در خبرها بدان اشاره‌شده بود افزایش اعمال قانون است، به این معنا که پلیس توجه دقیق‌تری بر این بخش و سایر تخلفاتی که موجب افزایش آمار تصادفات شده اعم از سرعت‌بالا، انجام حرکات مخاطره‌آمیز، مکالمه با تلفن همراه و .... خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.