| کد خبر: 166486 |

سردارحمیدی خبرداد:

◄ پارکینگ‌های ناجا دیگر برای موتورسیکلت توقیفی جا ندارد

اکنون پارکینگ‌های موتورسیکلت های توقیف شده اشباع‌شده است و به وضعیتی رسیده‌ایم که اعلام می‌کنیم دیگر موتورسیکلت‌های متخلف را توقیف نکنید.

تین نیوز

رئیس پلس راه راهور ناجا گفت: 16درصد از کشته‌های ما در طول سال موتورسوارانی هستند که بر اثر بی‌دقتی در دام مرگ می‌افتند.

سردار حمیدی رئیس پلس راه راهور ناجا به خبرنگار تین‌نیوز گفت: باید سامانه و سیستم‌های هوشمند را در سطح جاده‌ها گسترش دهیم تا رفتارهای درست رانندگی نهادینه شود.

وی به تخلفات موتورسواران و سهم آن در افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: 29 هزار موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی توقیف و به پارکینگ فرستاده‌شده است.

سردار حمیدی ادامه داد: این در حالی است که 16 درصد از کشته‌های ما در طول سال  موتورسوارانی هستند که براثر بی‌دقتی در دام مرگ می‌افتند.

او با توضیح اینکه اکنون یک‌میلیون موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ‌های ما انباشت شده است، ادامه داد: اکنون پارکینگ‌های ما اشباع‌شده است و به وضعیتی رسیده‌ایم که اعلام می‌کنیم دیگر موتورسیکلت‌های متخلف را توقیف نکنید. برای همین است که اگر می‌بینید این روزها موتورسواران میزان تخلفات بیشتری دارند و راحت‌تر در سطح معابر جولان می‌دهند شاید به این دلیل است که دست حاکمیت را خوانده‌اند.

سردار حمیدی  ادامه داد: بعد از توقیف و تحویل این موتورها سراغ مراجع قضایی می‌رویم و دستگاه قضا طی انجام مناقصه مجددا این موتورها را به فروش می‌رساند و آن‌ها دوباره به چرخه ترافیک می‌آید و این همان مشکل بزرگی است که داریم.

او ادامه داد: لازم است این خلأ از سوی دوستان ما در مجلس برطرف شود و باید قانون جدیدی بگذارند که این مشکل حل شود.

سردار حمیدی ادامه داد: اگر یک سری به پارکینگ‌های ما بزنید یک‌میلیون موتورسیکلت در پارکینگ‌ها وجود دارد و طوری شده است که ترجیح می‌دهیم  دیگر موتورسوار متخلف را توقیف نکنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.