| کد خبر: 162672 |

◄ افزایش آمار تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور ناجا به تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: آمار جان‌باختگان سه‌ماهه آبان، آذر دی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا به تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: آمار جان‌باختگان سه‌ماهه آبان، آذر دی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز، سردار تقی مهری گفت:  میزان افزایش تلفات جاده‌ای در سه ماه آبان، آذر نسبت به مدت مشابه سال گذشته  بیش از 40 نفر افزایش داشته است.

او به میزان کم افزایش تلفات اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با تمهیدات ترافیکی شاهد کاهش تلفات در این حوزه باشیم.

مهری ادامه داد: استان‌های خوزستان، قم و البرز در کاهش تلفات موفق بوده‌اند اما دو استان هرمزگان و زنجان چهار سال متوالی در این زمینه موفق بوده‌اند.

تقی مهری درباره تعداد خودروهای امسال گفت: در 11 ماه ابتدایی سال جاری تعداد یک‌میلیون و 400 هزار خودرو شماره‌گذاری شده است.

او در ادامه گفت::  همچنین در 11 ماه امسال تعداد  80 هزار موتورسیکلت انژکتوری شماره‌گذاری شده و  2 میلیون گواهینامه راهنمایی و رانندگی صادرشده است.

سردار مهری درباره آمار جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای گفت: در حوزه تصادفات بیش از 73 درصد کسانی که جان خود را ازدست‌داده‌اند در بخش برون‌شهری و جاده‌ها بوده و مابقی در درون شهرها جان‌ باخته‌اند.

او از میزان همکاری پلیس راهور با راهداری و نیروی انتظامی آماری ارائه داد: در آستانه نوروز 97 بیش از 5 هزار نیرو برای کمک به راهداری و همچنین بیش از یک هزار و 200 دستگاه از پلیس و سایر بخش‌های انتظامی را در طرح نوروزی همراهی می‌کنند.

به گزارش  ایرنا در سیزدهمین همایش دوروزه سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی در ستاد ناجا که امروز برگزار شد سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  رونمایی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.