| کد خبر: 160220 |

اتوبان تهران ساوه باز شد؛ قیچی کردن تریلی در ورودی آزادگان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی محور ساوه تهران، از ترافیک سنگین در جاده شهریار و ورودی ساوه به آزادگان درپی یخ زدگی سطح راه خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بازگشایی محور ساوه تهران، از ترافیک سنگین در جاده شهریار و ورودی ساوه به آزادگان درپی یخ زدگی سطح راه خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: به دنبال بارش‌های اخیر و مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی، ساعت 6 صبح امروز آزادراه تهران ساوه بازگشایی شد ولی محورهای قدیم تهران ساوه و تهران به قم همچنان مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در ورودی آزادراه تهران ساوه به بزرگراه آزادگان سنگین گزارش شده است افزود: در این محدوده به دلیل یخ‌زدگی رمپ ورودی به بزرگراه‌ آزادگان و وقوع تصادف یک تریلی و قیچی کردن عرضی آن، شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم و ترافیک ورودی از آزادراه به آزادگان تا فاصله زیادی پس زده و عوامل شهرداری و راهور در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در محور تهران شهریار و بالعکس نیز با توجه به یخ‌زدگی سطح راه شاهد بار سنگین ترافیک هستیم که متاسفانه به دلیل عدم تجهیز برخی خودروها به زنجیرچرخ، تردد در این محور به سختی انجام می‌شود.

رحمانی گفت: علاوه بر این موارد شاهد بار ترافیک سنگین در محورهای قزوین کرج و کرج تهران هستیم و در مسیر پاکدشت به تهران نیز ترافیک عبوری به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و ناپایداری‌های جوی لازم است تا رانندگان حتماً به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز باشند تا در صورت مواجهه با یخ‌زدگی معابر دچار مشکل نشده و تردد در محورهای مواصلاتی را کند نکنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.