| کد خبر: 156762 |

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

تردد روان و پرحجم در محورهای هراز و سوادکوه/ خودروها به تجهیزات زمستانی مجهز باشند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و سوادکوه از جنوب به سمت شمال به‌صورت پرحجم و روان است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و سوادکوه از جنوب به سمت شمال به‌صورت پرحجم و روان است.

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و سوادکوه از جنوب به سمت شمال به‌صورت پرحجم و روان است.

وی افزود: آمد و شد خودروها در محورهای سمنان مازندران و کندوان به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در محورهای کناره مشکلی از لحاظ ترافیک نداریم، افزود: از لحاظ جوی نیز مشکلی در جاده‌های مازندران نداریم.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی که بار بازگشت مسافران است همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

قدمی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس راه برای رانندگان، خاطرنشان کرد: دلیل تصادف عدم رعایت قوانین، سرعت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز بوده که لازم است رانندگان به این موارد توجه کنند.

وی با اشاره به محدودیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز، اضافه کرد: تردد تریلرها به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه در محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان مازندران همچنان ادامه دارد.

این مسؤول یادآور شد: همچنین در صورت بروز ترافیک اطلاع‌رسانی لازم در مورد تغییر ساعت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان صورت می‌گیرد.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/چ

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.