| کد خبر: 156643 |

◄ اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه از هفته آینده

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه وشهرسازی، هلال احمر، اورژانس و ... با تقویت امکانات و تجهیزات(Equipment) خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه‌وشهرسازی، هلال‌احمر، اورژانس و ... با تقویت امکانات و تجهیزات (Equipment) خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

سردار تقی مهری با اعلام خبر آغاز طرح زمستانه در جاده‌های سراسر کشور از 20 آذرماه اظهار کرد: روز گذشته جلسه کمیته هماهنگی طرح زمستانه با حضور تمام دستگاه‌های مسئول در این طرح برگزار و مقرر شد طرح زمستانه سال 96 از 20 آذرماه آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بیش از 50 درصد تلفات جاده‌ای در زمستان سال قبل ناشی از عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است بنابراین لازم است تا رانندگان نیز بیش از سایر فصول نسبت به قوانین رانندگی و به‌خصوص تردد با سرعت مطمئنه، توجه داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شفاآنلاین، مهری اضافه کرد: در فصل زمستان با توجه به تغییرات جوی و افزایش نزولات جوی و بارش برف و لغزندگی معابر، شرایط (Conditions) رانندگی دبا دیگر ماه‌های سال متفاوت است و ازاین‌رو رانندگان باید پیش از شروع سفر خود در این فصل، از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در اختیار داشته باشند و حتماً قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اطلاع یابند.

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه وزارت آموزش‌وپرورش قبل از انجام هر اردو دانش‌آموزی و اعزام کاروان‌های راهیان نور هماهنگی‌های لازم را با پلیس به عمل آورد افزود: علاوه بر این موارد، سازمان راهداری موظف شد نسبت به آشکارسازی علائم جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کند و هماهنگی با هلال‌احمر، اورژانس، صداوسیما و سایر دستگاه‌های عضو به عمل آمد.

منبع: شفاآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.