| کد خبر: 155938 |

جانشین پلیس راه کرمان عنوان کرد

هر ماه حدود 80 نفر در جاده های استان در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند

سرهنگ علی رضایی اظهار داشت: در طول 7 ماهه ابتدای سالجاری تاکنون به طور میانگین هر ماه حدود 80 نفر در جاده های استان در اثر حوادث رانندگی کشته شده اند که به طور متوسط روزانه حدود 2/58 نفر بوده است.

تین نیوز

سرهنگ علی رضایی اظهار داشت: در طول 7 ماهه ابتدای سالجاری تاکنون به طور میانگین هر ماه حدود 80 نفر در جاده های استان در اثر حوادث رانندگی کشته شده اند که به طور متوسط روزانه حدود 2/58 نفر  بوده است.

وی افزود: از مجموعه تصادفات  888 فقره وا‍ژگونی معادل 51 درصد، 719 فقره برخورد با عابر پیاده معادل 7 درصد می باشد

رضایی ابراز داشت: بر اساس محل وقوع تصادفات، از مجموعه تصادفات 921 فقره معادل 53 درصد در محورهای اصلی و 785 فقره معادل 45 درصد در محورهای فرعی روستایی و 29 فقره معادل 2 درصد در سایر محورهای اقتصادی و کشاورزی به وقوع پیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راههای شمال  استان در حوزه شمال راههای استان  در 7 ماهه سالجاری تعداد 1730 فقره تصادف فوتی و جرحی به وقوع پیوسته که از این تعداد 262 فقره تصادف فوتی و 468 فقره تصادف جرحی می باشد که در این حوادث 404 نفر فوت و 2445 نفر مجروح شدند.

وی عنوان کرد:  از اوایل سال تاکنون نسبت به مشابه سال گذشته در همین زمان 38 درصد افزایش تلفات جاده داشتیم که علت عمده تصادفات واژگونی تخطی از سرعت مجاز، خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی توصیه کرد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از هرگونه عمل شتابزدگی و بستن کمربند برای تمامی سرنشینان می تواند از اکثر تصادفات جلوگیری نماید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.