| کد خبر: 154361 |

آمار بازگشت زوار به ۸۰ درصد رسید

رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به بازگشت ۸۰ درصدی زائران و عادی شدن شرایط، از رفع برخی محدودیت‌های ترافیکی از امروز ساعت ۱۶ بعدازظهر خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به بازگشت ۸۰ درصدی زائران و عادی شدن شرایط، از رفع برخی محدودیت‌های ترافیکی از امروز ساعت ۱۶ بعدازظهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین حمیدی در گفتگویی اظهار کرد: در سال جاری علی‌رغم افزایش سفرها، شرایط ترافیکی مناسب بوده و حوادث  کاهش‌یافته است.

وی با بیان اینکه هرچند بروز یک حادثه نیز زیاد است، افزود: این موردقبول ما نبوده که حتی یک نفر از هم‌وطنانمان در طول جاده‌ها دچار حادثه شوند.

رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد زائران تاکنون بازگشته‌اند، گفت: شرایط از امروز بعدازظهر مناسب‌تر می‌شود و محدودیت برای خودروهای سنگین و ترددهای بومی به شرایط عادی بازمی‌گردد.

به گفته این مسئول محور ایلام به مهران از ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز (شنبه)  دوطرفه خواهد شد و به حالت عادی بازمی‌گردد.

سردار حمیدی با بیان اینکه علی‌رغم حجم بالای سفرها به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداشتیم، خاطرنشان کرد: گره‌های ترافیکی را در روزهای نخست قبل از اربعین شاهد بودیم که مسئله‌ای طبیعی است.

وی با اشاره به افت اوج بازگشت زوار اربعین به کشور، تصریح کرد: هنوز بخشی از زوار در حال بازگشت هستند و به این تناسب شرایط بازگشت همکاران ما نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس پلیس‌راه کشور در ادامه بر لزوم استراحت کافی رانندگان در حال بازگشت تأکید کرد و یادآور شد: به گروهی که همچنان در مسیر بازگشت هستند و طی روزهای آینده قصد بازگشت دارند، اعلام می‌کنیم که جاده‌ها خلوت است و ممکن است سرعت خودروها افزایش یابد بنابراین توصیه می‌کنیم زوار در بازگشت با احتیاط رانندگی کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.