| کد خبر: 1525 |

از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام شد

محدودیت ترافیکی آخر هفته / بارش باران و لغزندگی جاده‌های ۲ استان

تین نیوز | رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی با اشاره به بارش باران در جاده‌های چهارمحال و بختیاری و قزوین، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر سال را اعلام کرد.
 
وی در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در اکثر جاده‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری و قزوین بارش پراکنده باران گزارش شده است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: سایر جاده‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 
وی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاری گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24  روز جمعه در مسیرهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
سرهنگ حمیدی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از جاده کرج - چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
وی در مورد جاده هراز هم گفت: تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد همه کامیونها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین در مورد محور دماوند افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی  از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائمشهر و بالعکس  ممنوع است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.