| کد خبر: 150420 |

‍ رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح «پارک ترافیک» در پارک شاهد کرمانشاه/آموزش قوانین رانندگی

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افتتاح «پارک ترافیک» در کرمانشاه خبر داد و گفت: مقررات راهنمایی و رانندگی در این پارک به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افتتاح «پارک ترافیک» در کرمانشاه خبر داد و گفت: مقررات راهنمایی و رانندگی در این پارک به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری در مراسم افتتاح شهرک ترافیک و آموزش کودکان گفت: به مدارسی که شرایط لازم را دارند تا پایان سال آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: هدف اصلی از ایجاد پارک ترافیک آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در بین نونهالان است.

وی با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با تخلفات رانندگی و کاهش تخلفات رانندگی از دیگر اهداف ایجاد پارک ترافیک است، افزود: با ایجاد پارک ترافیک به دنبال نهادینه کردن رعایت قانون و مقررات در بین کودکان و نونهالان هستیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قرار است در این پارک ترافیک، آموزش‌های عملی و مقدماتی قوانین راهنمایی و رانندگی برای کودکان و نونهالان ارائه شود.

سرهنگ شیری یادآور شد: طرح همیاران پلیس از سال ۸۶ اجرایی و بسیار طرح موفقیت آمیزی بود که قبل از اجرای آن ۲۸ هزار نفر در سال جان خود را از دست می‌دادند.

وی ادامه داد: با اجرای طرح همیاران پلیس آمار فوتی در تصادفات جاده‌ای کشور به زیر ۱۶ هزار نفر رسید و ۸۶ درصد والدین به تذکرات همیاران پلیس واکنش مثبت داشتند و تخلفات خانواده‌های همیاران پلیس ۱۸ درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است و باید محیطی امن در جاده‌ها، معابر شهری و انضباط بخشی به ترافیک با همکاری سازمان‌ها سفری ایمن را برای مسافران رقم زند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مدارسی که شرایط مناسبی را دارند تا پایان سال مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود، افزود: علاوه بر پارک‌های ترافیکی سیار بنرهایی پیش‌بینی شده که همراه با ماشین‌های شارژی به تمامی شهرستان‌های جهت آموزش  تحویل شده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.