| کد خبر: 148860 |

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در استان کرمانشاه

رئیس پلیس راهوراستان کرمانشاه، گفت:محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در کرمانشاه و نقاط پرتردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راهوراستان کرمانشاه، گفت:محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در کرمانشاه و نقاط پرتردد شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ فصل الله شیری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت های ترافیکی در استان و طی تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیرهای تجمع عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر نقاط پر تردد در شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های دهه اول محرم در نقاط پر ‌تردد، افزود: با توجه به برپایی مراسم تاسوعا و عاشورای امسال در مسجد جامع شهر کرمانشاه، محدودیت‌های ترافیکی از سه راه برق تا میدان آزادی، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، عنوان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌های عزاداری در این ایام در درجه اول به منظور ایجاد نظم در تردد عزادارن و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در مسیرهای پرتردد در این ایام، بیان کرد: در سایر نقاط پرتردد محدودیت به صورت مقطعی به منظور روان سازی ترافیکی در این ایام اعمال می‌شود.

سرهنگ شیری در پایان با بیان اینکه رانندگان در ایام باقی مانده از دهه اول محرم در ساعات عزاداری هیئت‌های مذهبی در مسیرهای پرتردد عبور نکنند، بیان کرد: در این ایام انتظار می‌رود که عزادارن حسینی و دسته‌ها و هیات‌های مذهبی نیز همکاری لازم را با نیروهای راهور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.