| کد خبر: 148031 |

۳۸۰۰ همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر مشارکت دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید، سه‌هزار و ۸۲۵ همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر مشارکت دارد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید، سه‌هزار و ۸۲۵ همیار پلیس با پلیس راهور بوشهر مشارکت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اجرای طرح کنترل ترافیکی و انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت:  کنترل ترافیک در محورهای مختلف شهرها با استفاده از امکانات خودروی پلیس و دیگر دستگاه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شده است.

وی، از اجرای طرح همیاران پلیس در آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد و افزود: در اجرای طرح کنترل ترافیکی در استان بوشهر علاوه بر مشارکت 325 نفر از همکاران پلیس راهور، 65 دستگاه گشت موتوری و سواری، 10 تیم نامحسوس نظارت بر اجرای طرح و همیاران پلیس همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به مشارکت 3 هزار و 825 نفر در همیاران پلیس تصریح کرد: این طرح شامل پلیس یاران جوان است که  سه‌هزار و 825 همیار پلیس با  پلیس راهور بوشهر در طرح کنترل ترافیکی مشارکت دارد.

کشکولی ازاجرای طرح امنیت دانش‌آموزان با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری خبر دادو گفت: در این راستا ساماندهی و سازماندهی سرویس‌های مدارس مورد توجه قرار دارد که سرویس مدارس باید دارای مجوز فعالیت از شهرداری باشد.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها در انتخاب سرویس مدارس از افرادی که دارای تاییدیه و دارای مجوز از آموزش و پرورش و شهرداری هستند استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از کاهش تصادفات فوتی در محورهای درون شهری بوشهر خبرداد و بیان کرد:تصادفات فوتی درون شهری استان بوشهر در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35درصد کاهش یافته است.

کشکولی با بیان اینکه در تصادفات فوتی در استان بوشهر مقصر اصلی موتورسواران بودند از افزایش تصادفات جرحی خبردادو گفت: تصادفات جرحی در نیمه نخست امسال با افزایش 12درصدی در محورهای درون شهری بوشهر روبه‌رو بوده که مقصر بیشتر این حوادث موتورسیکلت بوده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.