| کد خبر: 147362 |

توصیه پلیس به مسافران تابستانی؛

برنامه برگشت از سفر را مدیریت کنید/امروز وفردا بهترین زمان برگشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همزمان با اتمام تعطیلان تابستانی این هفته با حجم بالای تردد در جاده ها رو به رو هستیم و امروز و فردا بهترین زمان بازگشت از سفر است.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همزمان با اتمام تعطیلان تابستانی این هفته با حجم بالای تردد در جاده ها رو به رو هستیم و امروز و فردا بهترین زمان بازگشت از سفر است.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی با اعلام اینکه شهریور ماه پر تردد ترین و پر حادثه ترین ماه سال از نظر وقوع تتصادفات جاده ای است افزود: در حال حاضر شاهد بار ترافیکی روان در اکثر محورهای مواصلاتی کشور هستیم و تنها در یکی از محورهای شمالی، بار ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: بر اساس گزارش‌های موجود در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده چلاو تا تونل شماره یک نیمه سنگین گزارش شده است. نقشه ترافیکی کشور نشان می‌دهد امروز و فردا مناسب‌ترین روزها برای بازگشت مسافران است و توصیه پلیس به مسافران این است که حتی المقدور با مدیریت زمان سفر، بازگشت خود را برای امروز و فردا برنامه‌ریزی کنند.

رحمانی افزود: پلیس تمهیدات ترافیکی خاصی را برای روزهای پایان هفته در نظر گرفته است که محدودیت های ترافیکی و ترددی از سوی پلیس راهور قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسافران باید برای جلوگیری از تصادفات احتمالی مسیر برگشت خود را مدیریت کنند نیز افزود توصیه می‌شود تا مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، طی 24 ساعت گذشته هیچ تصادف در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.