| کد خبر: 147281 |

چهار هزار خودرو در کهگیلویه و بویراحمد پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شد

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته چهار هزار خودرو در استان پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شده است، گفت: با این حجم خودرو باید مهندسی ترافیک وجود داشته باشد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته چهار هزار خودرو در استان پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شده است، گفت: با این حجم خودرو باید مهندسی ترافیک وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در آئین تکریم و معارفه روسای پلیس راه پیشین و جدید شهرستان کهگیلویه با اشاره به چالش‌ها و مشکلات حوزه ترافیک در استان، اظهار کرد: تا زمانی که زیر ساخت‌های این حوزه مهیا نشود هر چه تلاش شبانه‌روزی انجام شود ایمنی ترافیک نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد، افزود: شهردار سابق دهدشت همکاری و تعامل خوبی با پلیس داشت و امیدواریم شهردار جدید هم این رویه را ادامه دهد تا مشکلات ترافیکی به کمترین برسد.

وی، با بیان اینکه تجهیزات الکترونیکی از دیگر مشکلات پلیس در کهگیلویه است، گفت: رئیس پلیس جدید باید نسبت به تأمین این تجهیزات همت به خرج دهد.

این مسؤول، با بیان اینکه از سال گذشته چهار هزار خودرو در استان پلاک‌گذاری و به ناوگان افزوده شده است، گفت: با این حجم خودرو باید مهندسی ترافیک وجود داشته باشد.

خوشوقت ادامه داد: به روش سنتی امکان کنترل تخلفات در سطح معابر وجود ندارد بنابراین در انضباط ترافیکی مرکز پایش تصویری و مانیتوری نیاز ضروری است که باید پیگیری شود.

وی، برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ راهنمایی، خط‌کشی معابر و آموزش فرهنگ ترافیک را از دیگر موارد مهم در رفع چالش‌های راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.

همچنین علی اقبال پور رئیس سابق پلیس راهور شهرستان در سخنانی کوتاه از کاهش تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: سال ۹۴ و ۹۵ تنها دو فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان روی داد که یک مورد در دهدشت و دیگری در قلعه‌رئیسی بود.

رئیس سابق پلیس راهور کهگیلویه خاطرنشان کرد: مردم و همکاری نیروهای پلیس بیشترین سهم را در این کاهش تلفات داشت.

در این مراسم ضمن تجلیل از علی اقبالپور، شهباز پورنگ به عنوان رئیس پلیس راهور کهگیلویه معرفی و منصوب شد.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.