| کد خبر: 146080 |

محدودیت‌ ترافیکی در روز عیدغدیر

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز عید غدیر محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران ‌اعمال کرد.

تین نیوز

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز عید غدیر محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران ‌اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ۸ صبح روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا یک بامداد روز یکشنبه و از ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از این محور ممنوع شد .

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملاین موادسوختی و فاسدشدنی در محور سوادکوه از ۸ صبح تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است .

وی گفت: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است .

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.