| کد خبر: 145602 |

راه‌اندازی ۴۶ ایستگاه تلفیقی پلیس در مسیر تردد زائران اربعین در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای اجرای مأموریت اربعین تعداد ۴۶ ایستگاه تلفیقی متشکل از رده‌های پلیس‌راه، انتظامی و اطلاعات در مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای اجرای مأموریت اربعین تعداد ۴۶ ایستگاه تلفیقی متشکل از رده‌های پلیس‌راه، انتظامی و اطلاعات در مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

سردار «نورعلی یاری» در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: قرارگاه امام علی(ع) با ۵ کمیته پشتیبان و ۵ قرارگاه فرعی فعالیت خود را برای اربعین ۹۶ آغاز کرده و طرح جامع اطلاعاتی انتظامی امنیتی و ترافیکی تدوین‌شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای موفقیت مأموریت اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.

وی با اشاره به‌پیش بینی ۴۶   ایستگاه تلفیقی برای تامین امنیت زائران در اربعین گفت: این ایستگاهها از ورودی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران راه‌اندازی خواهند شد.

یاری با بیان اینکه در این راستا ۱۷۳ تیم خودرویی ۷۰ تیم موتوری نیز پیش‌بینی‌شده که در ایام اربعین مأموریت تامین امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها را برعهده خواهند داشت خاطرنشان کرد: ۷۰ دستگاه دوربین برای پایش تصویری در مسیر تردد زائران اربعین پیش‌بینی‌شده است.

وی ایجاد کمپ ویژه اتباع خارجی را از اقدامات خوب در اربعین امسال عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود اربعین امسال بیش از ۳ میلیون زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.