| کد خبر: 144593 |

یک منبع آگاه در پلیس‌راهور عنوان کرد:

◄ هجوم خودروهای «اسنپ» و «تپسی» پلاک شهرستان به تهران

به دلیل وجود خلاء قانونی و عدم تصریح در آن، پلیس راهور فقط می‌تواند هنگام بروز تخلف از سوی این دسته از خودروها، اقدام به اعمال قانون کند، که به دلیل نازل بودن نرخ جرایم در کشور جلوگیری از ادامه حضور این خودروها در تهران با چالش روبه‌رو شده است.

تین نیوز

یک منبع آگاه در پلیس‌راهور از رشد قارچ‌گونه تعداد خودروهای پلاک شهرستان در تهران به‌دلیل فعالیت غیرقانونی دو مرکز به نام‌های اسنپ و تپسی خبر داد.

  این منبع آگاه در پلیس‌راهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تین‌نیوز، با تاکید بر چالش رشد خودروهای پلاک شهرستان در تهران، اظهار کرد: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌های پلیس راهور این مشکل در حال بزرگ شدن و رشد ناخوشایند است.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: به دلیل وجود خلاء قانونی و عدم تصریح در آن، پلیس راهور فقط می‌تواند هنگام بروز تخلف از سوی این دسته از خودروها، اقدام به اعمال قانون کند، که به دلیل نازل بودن نرخ جرایم در کشور جلوگیری از ادامه حضور این خودروها در تهران با چالش روبه‌رو شده است.

این منبع آگاه با اشاره به سعی پلیس در گرفتن مصوبه قانونی به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت مراکز و خودروهایی که خارج از چارچوب قانون عمل می‌کنند، یادآورشد: مراکز قانونی به زودی با همراهی پلیس راهور، بساط این قبیل خودروها را برخواهند چید.

وی با بیان این مطلب که «متاسفانه ماده قانونی صریحی در این‌باره وجود ندارد»، افزود: فیلم و تصویر فعالیت خودروهای پلاک شهرستان به صورت گسترده به‌خصوص در منطقه 5 شهرداری تهران در اختیار مقامات قضائی قرار گرفته و تصمیم‌گیری درباره این چالش در مراکز و سازمان‌های متولی در دست بررسی است.

به گفته این منبع آگاه، جریمه 30 هزار تومانی قطعا بازدارنده نیست و خطراتی که از حضور این دسته از رانندگان متوجه شهر و شهروندان است نیز نباید از نظر دور داشت، زیرا بسیازی از رانندگان شهرستانی در کنار منازل مردم و در خودرو شب را به صبح می‌رسانند، این مساله به دلیل امنیتی اصولا باید با برخورد انتظامی همراه باشد.

این منبع آگاه در پلیس راهور در ادامه سخنان خود به همراهی نیروی انتظامی با پلیس‌راهور به منظور تامین امنیت شهر و شهروندان خبر داد و گفت: شهرهای اصفهان و مشهد نیز با چالش فراروی تهران مواجه هستند، لذا می‌توان گفت همت و خرد جمعی به منظور مقابله با این مشکل همنوا شده و به زودی این مساله برای همیشه از میان برداشته خواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که در تذکر به اسنپ و تپسی متاسفانه نمایندگان برخی شهرها آن را تضییع حقوق شهروندی دانسته و بر ادامه فعالیت خودروهای پلاک شهرستان اصرار داشتند، خاطرنشان کرد: نمایندگان شهرستان‌هایی که بیشترین فراوانی پلاک را در تهران از آنها شاهد هستیم، بیماری و نیاز مالی را دستاویزی به جهت ادامه فعالیت این خودروها در تهران قراردادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجتبی بنیادی نیا 2 1

    دوستانی در شیراز را که مدتی بیکارهستند به فعالیت در اسنپ تشویق کردم. متاسفانه اظهارداشتند نمایندگان این شرکت در شیراز ازقوانین این شرکت تبعیت نمیکنند و مبالغ اعتباری که مسافر پرداخت می کند را باتاخیر و مدت زمان طولانی به راننده پرداخت می کنند و هیچکس هم نمی تواند بخاطر نفوذشان اعتراض کند. متاسفانه عدم نظارت بر این نوع فعالیت ها در شهرستان باعث عدم اعتماد مردم به اینچنین سرمایه گزاریهایی که صاحبان اصلی سرمایه گذاشته اند می شود. امید است کنترل شود

  • سیامک 7 3

    با سلام شتر گم شده دنبال افسارش میگردن زور آقایون به دزدان نمیرسه پاشونو گذاشتن بیخ گلوی مردم گرسنه به اسم پلاک شهرستانی که از همین آب و خاکن لطفا بیش از این به مردم فشار نیارین به قول طرف تو فیلم مارمولک از جای دیگه میزنه بیرون

  • واحدنوری 3 2

    اره از یه جای نون در میاد برای جوان بیکار شهرستانی اینو هم با این وضع بازار ببندید...چیکار کنند این جوانان برن دزدی.