| کد خبر: 135940 |

محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان، محدودیت های ترافیکی آیین معنوی نماز عید سعید فطر در شهر کرمان را اعلام کرد.

تین نیوز

 سرهنگ 'حمید معین زاده' ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر افزود: طرح محدودیت های ترافیکی شهر کرمان به منظور رفاه حال شهروندان و نمازگزاران عید سعید فطر به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی خیابان های محدوده طرح ترافیکی آیین عید سعید فطر را از اولین دور برگردان واقع در بولوار شهید 'عباسپور' مقابل کانتری 14 به سمت جنوب، تقاطع پاسداران به سمت میدان عاشورا، از ابتدای بولوار جانباز به سمت غرب، از سه راهی تامین اجتماعی - کارگر به سمت شمال و غرب، از میدان بسیج به سمت شمال اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمان ادامه داد: در صورتی که بار ترافیکی بیش از حد معمول باشد فاز دوم طرح در قالب از سمت میدان بسیج به سمت تقاطع پاسداران، از سمت مصلی به سمت تقاطع پاسداران و از سمت سه راهی جانباز به سمت میدان عاشورا اجرا خواهد شد.

سرهنگ معین زاده در زمینه نحوه استقرار اتوبوس های شرکت واحد نیز اظهار کرد: محل استقرار این خودروهای حمل و نقل عمومی در بولوار شهید عباسپور و بولوار جانبازان است و شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند پس از پایان نماز به این محل ها مراجعه کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ورود هرگونه وسیله نقلیه از ساعت 21 روز یکشنبه به محدوده طرح ممنوع است و شهروندان باید برای پارک موتور سیکلت ها به پارکینگ روبروی حسینیه ثارالله مراجعه کنند.

وی افزود: محل پارک خودروها نیز در مدرسه پسرانه کار و دانش شهدا میدان عاشورا - بلوار جانباز - جانباز چهار، مدرسه دخترانه توحید بولوار جانباز خ ورزش، مدرسه دخترانه فرهیختگان خیابان ارتش جنب کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدرسه دخترانه فرزانگان خیابان فرزانگان جنب آموزش و پرورش ناحیه 2، مدرسه دخترانه مدرس خیابان پاسداران جنب آموزش و پرورش ناحیه 2، مدرسه دخترانه فاطمیه خیابان پاسداران جنب تربیت معلم، مدرسه پسرانه شاهد خیابان پاسداران خیابان شهید رضوانی نژاد روبروی مسکن وشهر سازی مشخص شده است.

وی در پایان از رانندگان و مردم ولایی و همیشه در صحنه استان کرمان خواست در این آیین همانند سایر آیین ها حداکثر همکاری را با مأموران پلیس داشته تا نماز باشکوه عید فطر برگزار و شاهد ترافیکی روان و سهولت در آمد و شد باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.