| کد خبر: 132354 |

تصادفات منجر به فوت در خراسان رضوی ۲۲ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تصادفات منجر به فوت در خراسان رضوی در ۲ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تصادفات منجر به فوت در خراسان رضوی در ۲ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ علیرضا حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در 2 ماهه ابتدایی امسال تصادفات فوتی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است.

 

وی بیان کرد: در 2 ماه ابتدایی امسال 40 نفر در اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مدت زمان مشابه در سال گذشته 51 مورد بوده است.

 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه میزان حوادث منجر به فوت درون شهری در خراسان رضوی در پایان سال 95 نسبت به سال 94 حدود 21 درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: 55 درصد حوادث درون شهری در خراسان رضوی در اثر تصادف خودرو با افراد پیاده رخ داه و 35 درصد نیز در بخش موتور سیکلت اتفاق می‌افتد.

 

حاجی‌زاده مهم‌ترین علت بروز حوادث راهنکایی و رانندگی را سوانح رانندگی دانست و اظهار داشت: مقصران حوادث رانندگی در بین مردان متوسط بین 25 تا 35 سال و در بین زنان بین 18 تا 5 سال سن دارند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در شب‌های قدر، روز قدس و عید فطر در مشهد مقدس در اطراف حرم مطهر رضوی و هسته مرکزی شهر طرح ممنوعیت تردد خودروها اجرا شده و برای اماکن مذهبی سایر شهرستان‌ها هم برنامه‌هایی در نظر گرفته شده همچنین بعد از عید سعید فطر طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر مشهد از ساعت 8 صبح به 7 صبح و از ساعت 20 به 23 تغییر پیدا می‌کند.

 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم تصریح کرد: افرادی که تا پایان آذر ماه جرایم سال گذشته خود را پرداخت کنند می‌توانند از مزایای بخشودگی دیرکرد جرایم استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.