| کد خبر: 155661 |

بازتاب بازدید رهبری ازمناطق زلزله زده غرب ایران در آسوشیتدپرس

خبرگزاری آشوشیتدپرس گزارش داد: رهبرعالی ایران ازمناطق زلزله زده در طول مرز با عراق بازدید کرد و خواستار عملکرد موثرتر و کمک بیشتر به مردم در مناطق آسیب دیده شد.

تین نیوز

خبرگزاری آشوشیتدپرس گزارش داد: رهبرعالی ایران ازمناطق زلزله زده در طول مرز با عراق بازدید کرد و خواستار عملکرد موثرتر و کمک بیشتر به مردم در مناطق آسیب دیده شد.

به گزارش ایرنا، این خبرگزاری آمریکایی در بازتاب دیدار رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نوشت: آیت الله خامنه ای روز دوشنبه به مردم شهر کردنشین سرپل ذهاب که بیشترین آسیب را دیده اند، سر زد و گفت کمک رسانی برای وی قانع کننده نبوده است.

آسوشیتدپرس افزود: رهبر عالی ایران می گوید من معتقدم که مقامات باید تلاش های خود را برای کمک به مردم آسیب دیده از زلزله مضاعف کنند. با این حال، آیت الله خامنه ای از عملیات امداد و نجات به دنبال زلزله 7.3 ریشتری قدردانی کرد.

این رسانه آمریکایی اضافه کرد: ایران در مسیر گسل های بزرگ قرار دارد و به طور متوسط هر روز زمین لرزه را تجربه می کند. زلزله ای به قدرت 6.6 ریشتر در سال 2003 شهر تاریخی بم در جنوب ایران را تکان داد که 26 هزارکشته بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب (21 آبان) رخ داد و تاکنون در استان کرمانشاه 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته و در نتیجه آن 31 هزار واحد مسکونی به صورت کلی و جزئی تخریب شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.