| کد خبر: 165350 |

مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ وعده بهره‌برداری از 21 جرثقیل دروازه‌ای و محوطه‌ای در بندر رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تجهیز فاز دوم بندر شهید رجایی وعده داد در اجرای این فاز با سرمایه‌گذاری 104 میلیون یورویی، 21 جرثقیل دروازه‌ای و محوطه‌ای تا نیمه نخست امسال نصب و بهره‌برداری می ‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تجهیز فاز دوم بندر شهید رجایی وعده داد در اجرای این فاز با سرمایه‌گذاری 104 میلیون یورویی، 21 جرثقیل دروازه‌ای و محوطه‌ای تا نیمه نخست امسال نصب و بهره‌برداری می ‌شود.

براساس خبری که تین‌نیوز 9 فروردین امسال به نقل از ایرنا منتشر کرد، محمد راستاد در حاشیه بازدید از مجتمع بندری نگین در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بخش خصوصی 10 هزار میلیارد ریال در اجرای فاز سوم پایانه کانتینری بندر شهید رجایی سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز سوم پایانه کانتینری بندر شهید رجایی اسفند سال گذشته با حضور رئیس جمهوری در راستای توسعه زیرساخت‌های کانتینری، روبناها و تجهیز این بندر کانتینری آغاز و باید در مدت سه سال اجرا شود.
راستاد بیان کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت بندر شهید رجایی در تخلیه و بارگیری کانتینری به 5.3 میلیون تی یو افزایش می یابد.
وی با اشاره به لایروبی اسکله جزیره نگین بوشهر افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات لایروبی اسکله مجتمع بندری نگین را با 2 هزار و 540 میلیارد ریال اعتبار در مدت چهار ماه انجام می‌دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: برای احداث تمام تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز 650 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود که از مجموع این اعتبار 350 میلیارد ریال برای احداث جاده دسترسی این مجتمع بندری هزینه می‌شود.
راستاد با اشاره به افتتاح فاز نخست پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر بیان کرد: برای اجرای این پایانه بخش خصوصی افزون بر 2 هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.