| کد خبر: 162680 |

◄ زمان بهره‌برداری از قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران

2 هزار و 775 کیلومتر انواع راه و راه‌آهن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور وعده داد قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران تا پایان سال به بهر‌ه‌برداری برسد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی 17 بهمن ماه امسال در یک نشست خبری همچنین گفت: 2 هزار و 775 کیلومتر انواع راه و راه‌آهن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی ادامه داد: 27 هزار میلیارد تومان قرارداد موجود شرکت ساخت است و برای اتمام آن 50 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و تکمیل این قراردادها در دوره 4 تا 5 ساله انجام خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: 2 هزار 600 کیلومتر از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تا 6 ماه نخست سال آینده به اتمام خواهد رسید که هزار کیلومتر آن راه روستایی و 850 کیلومتر آن راه اصلی و 237 کیلومتر آن آزادراه است و 516 کیلومتر مسیر ریلی که مربوط به 5 استانی است که قرار بود ریل بعد از سال‌ها به آن‌ها برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 2 هزار و 600 کیلومتر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد ، تصریح کرد: تا به امروز 80 درصد تخصیص مالی پروژه‌های شرکت ساخت انجام‌شده است و در بخش ریلی 67 درصد منابع مالی اختصاص‌یافته و در بخش آزاده راه 30 درصد که به‌طورکلی میانگین تخصیص اعتبارات به 80 درصد می‌رسد.

خادمی گفت: 2 هزار و 775 کیلومتر انواع راه و راه‌آهن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید که از این رقم 265 کیلومتر آن مسیر ریلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.