| کد خبر: 160792 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور:

◄ فاز اول جاده طریق‌الرضا در اقلید پایان امسال به اتمام می‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل وعده داد فاز اول جاده طریق الرضا در شهرستان اقلید استان فارس، تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل وعده داد فاز اول جاده طریق‌الرضا در شهرستان اقلید فارس، تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

بر اساس خبری که تین‌نیوز 12 دی ماه به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس منتشر کرد، خیرالله خادمی ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه‌های در حال اجرای محورهای مواصلاتی شهرستان اقلید گفت: با توجه به قرار گرفتن آزادراه طریق‌الرضا در مسیر هشت استان و ترافیک بالای آن، فاز اول آن تا پایان سال ۹۶ پایان و فاز دوم آن نیز تا پایان سال ۹۷ مورد بهره‌برداری و همچنین تلاش در جهت تأمین اعتبار برای قطعه سوم این پروژه به مسافت ۱۹۰ کیلومتر در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تأمین اعتبار برای روشنایی و تهویه تونل اباصالح‌المهدی در خصوص اصلاح و ایمن‌سازی محور سورمق – اقلید نیز تصریح کرد: مطالعات و مشاوره‌های در خصوص محور سورمق – اقلید انجام و نسبت به اصلاح آن اقدامات مقتضی صورت و ۱۸ کیلومتر از آن تبدیل به بزرگراه می‌شود.

خادمی همچنین گفت: با توجه به پروژه‌هایی که در شهرستان اقلید در حال اجراست و در مسیر ارتباطی چندین استان قرار گرفته در آینده این شهرستان با تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف روبرو خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.