| کد خبر: 160448 |

مدیرعامل شرکت ساخت وعده داد:

◄ موعد افتتاح راه‌آهن ارومیه

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد راه‌آهن ارومیه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد راه‌آهن ارومیه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

بر اساس خبری که تین‌نیوز 12 دی ماه امسال به نقل از هفته‌نامه حمل‌ونقل منتشر کرد، خیرالله خادمی در این‌باره گفت: در خط ریلی ارومیه از ۹۵ کیلومتر مسیر بین نقده تا ارومیه نزدیک به ۴۰ کیلومتر عملیات زیرکوبی انجام ‌شده است و برنامه اصلی ما افتتاح در دهه فجر بود اما با کمی تأخیر تا قبل از پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

خادمی ادامه داد: وضعیت ایستگاه مسافری هم‌اکنون به ۹۵ درصد تکمیل فیزیکی رسیده است و از آنجایی‌که تصمیم جدید این است که پروژه‌ها به نسبت سال گذشته تکمیل‌تر شود و بعد آن را به افتتاح برسانیم با کمی تأخیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 خادمی با بیان این‌که امسال در بخش ریلی اتفاقات خوبی برای کشور افتاده است،  افزود: منهای این‌که این پروژه‌ها چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید هدف توسعه رفاه اجتماعی و اتصال مراکز استان‌های پرجمعیت به شبکه ریلی بوده که در حال انجام است.

خادمی با بیان اینکه کاری که در این دو سال انجام شد کاری چندین‌ساله است و هنوز خیلی‌ها باور ندارند که توانسته‌ایم ریل را به برخی استان‌ها برسانیم، خاطرنشان کرد: باید تأیید کنم متوسط عملیات ریل‌گذاری در کشور در این ۱۰ سال ۱۶۳ کیلومتر در سال و بالاترین رکورد در سال ۸۸ بوده که ۲۵۸ کیلومتر ریل‌گذاری داشتیم درحالی‌که امسال تا همین زمان ۴۵۰ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.