| کد خبر: 159718 |

◄ موعد بهره‌برداری از جاده ملی پاتاوه-دهدشت

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داده است در صورت تامیناعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت این پروژه تا پایان ۱۳۹۷ به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داده است در صورت تامین اعتبار 150 میلیارد تومان مورد نیاز برای تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت، این پروژه تا پایان آینده به بهره‌برداری برسد.

بر اساس خبری که 30 آذر ماه امسال به نقل از پایگاه خبری پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تین‌نیوز منتشر شد، خیرالله خادمی در بازدید از این طرح ملی، گفت: با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری و وزارت راه اعتبار مورد نیاز برای تسریع و تکمیل این طرح ملی اختصاص خواهد یافت.

وی خواستار شتاب بخشی در روند اجرای این طرح ملی توسط مسئولان شد و گفت: جاده ملی پاتاوه – دهدشت یکی از طرح‌های اولویت‌دار دولت دوازدهم است.

خادمی افزود: این جاده دارای چهار فاز است که قطعات یک و سه این طرح به ترتیب ۲۸ و ۲۰ کیلومتر و فازهای ۲ و چهار آن نیز به ترتیب ۲۸ و ۶۳ کیلومتر است.

وی بیان کرد: در جاده ملی پاتاوه-دهدشت ۱۲ دهنه پل به طول سه کیلومتر و پنج دهنه تونل به طول ۹ کیلومتر در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت: برنامه زمان‌بندی خاصی برای ساخت پل‌ها و تونل‌های در مسیر این طرح باید انجام گیرد.

خادمی اظهار داشت: با توجه به سخت گذر بودن این منطقه باید در ساخت ابنیه و مقاوم سازی این محور ارتباطی توجه ویژه‌ای شود.

وی حجم خاک‌برداری و خاک‌ریزی در این جاده را به ترتیب افزون بر ۱۶ و چهار میلیون متر مکعب دانست. بیش از ۴۰۷ دستگاه پل بزرگ و کوچک در این جاده ملی اجرایی و عملیاتی شده است. میزان پیشرفت فیزیکی این طرح حدود ۷۰ است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.