| کد خبر: 157407 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خبر داد:

◄ زمان بهره‌برداری کامل از اتوبان ساحلی خلیج فارس

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور وعده داد براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، اتوبان ساحلی خلیج فارس تا سه سال آینده به‌طور کامل زیربار ترافیک برود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور وعده داد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، اتوبان ساحلی خلیج فارس تا سه سال آینده به طور کامل زیر بار ترافیک برود.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبری که چهارم آذر ماه امسال به نقل از مانا در تین‌نیوز منتشر شد،  خیرالله خادمی افزود: این پروژه دو هزار کیلومتری از چهار استان ساحلی کشور می‌گذرد و به عنوان کریدور اتصالی شمال به جنوب کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: این پروژه در استان خوزستان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و هم‌اکنون بخشی از آن زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اتوبان ساحلی خلیج فارس در محدوده خوزستان از نقطه صفر مرزی شلمچه در غرب خرمشهر شروع و تا بندر هندیجان به طول 300 کیلومتر ادامه می یابد.

خادمی در ادامه هدف از اجرای اتوبان ساحلی خلیج فارس را بهبود وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای ، افزایش حجم ترانزیت کالا و افزایش صادرات کالا بیان کرد.

به گفته وی اتوبان ساحلی خلیج فارس از بندر گواتر سیستان و بلوچستان شروع می شود و با طی کردن مسیر خلیج فارس به شلمچه در جنوب غرب کشور در استان خوزستان می رسد.

وی گفت: یک هزار و 780 کیلومتر از اتوبان ساحلی خلیج فارس با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.