| کد خبر: 156260 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل وعده داد؛

◄ بهره‌برداری از قطعه یک آزادراه تهران- شمال تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل مهرماه امسال در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی محور ساری – تاکام، با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های راهسازی در شمال کشور طی سال ۹۵، گفت: تا پایان امسال قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل مهرماه امسال در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی محور ساری – تاکام، با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های راه‌سازی در شمال کشور طی سال ۹۵، گفت: تا پایان امسال قطعه یک آزاد راه تهران – شمال به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس خبری که 6 مهرماه امسال به نقل از تسنیم در تین‌نیوز منتشر شد، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی محور ساری – تاکام که به همراه رئیس کمیسیون عمران مجلس و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس صورت گرفت،  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 95،  600 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزاد راه تهران – شمال تخصیص یافته است، افزود: با اختصاص 220 میلیارد تومان اعتبار، محورهای سوادکوه و هراز ایمن‌سازی و تعریض شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده ساری – تاکام از محورهای ترانزیتی بوده که در مسیر کریدور شمال – جنوب قرار دارد، گفت: فاز دوم این پروژه به طول 12 کیلومتر آغاز شده و تکمیل این پروژه به بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    یعنی اخر سال میتونیم با افسانه ازادراه تهران شمال سلفی بیندازیم!
    فرهاد کوهکن کجاست که ببیند کوه ها را هم میتوان شکست داد.
    شاید بگویید پروژه هایی مانند گاتهام اجرا شده است عادی است.اما میخواهم تاریخچه صعب العبوری و نفوذناپذیری و افسانه های رشته کوه البرز بگویم.
    درمن مهاجرت اریایی ها به ایران تنها نقطه ای که فتح نشد همین استان های حاشیه خزری بودند.
    تا مدت ها بنام نارنیا «بمعنی سرزمین غیر آریایی ها » معروف بود. سرزمین دیو ها گفته میشد. چرا که انسانها اولیه با لباس حیوانات شاخ حیوانات مپوشیدند جالب مشخصات دیوها هم طبق افسانه های اجدادیانمان همین شاخ و دم داشتن بوده که توصیف انسانها بدوی بوده دراخر ذکر شده رستم در هفت خان رستم اخر توانست شمال فتح کند.

    در حمله اعراب تنها ناحیه که تا دویست سال فتح نشد همین منطقه طبرستان و دیلم بوده و حتی مرکز پناهگاه شیعیان بوده.
    درحمله مغولها تنها شهرهایی که اسیب ندیدند همین شهرهای شمالی بودند.

    در حس نوستالوژیک ما ایرانیان این رشته کوه های البرز نماد افسانه ،طلسم و نفوذ ناپذیری بوده است. لذا ساخت ازادراه تهران شمال در ناخوداگاه ما ایرانیان پیروزی بر افسانه نفوذناپذیری البرز هست این یک ارزوی چند هزارساله هست که در کوتاهترین زمان به شمال و دریای خزر رسید.

    بهمین دلیل ازادراه تهران شمال اهمیت حداقل معنوی زیادی برای ما ایرانی ها دارد.