| کد خبر: 155900 |

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل عنوان کرد:

◄ وعده جدید برای عملیات اجرایی محور هراز

معاون وزیر راه و شهرسازی شهریور ماه امسال وعده داد در سال‌جاری عملیات اجرایی 11 کیلومتر دیگر از محور هراز به اتمام برسد و یکی از گلوگاه‌های ترافیکی مسیر در محدوده نارنجستان تا چلاو به طول چهار کیلومتر در اولویت بهره‌برداری قرار گیرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی شهریور ماه امسال وعده داد در سال‌جاری عملیات اجرایی 11 کیلومتر دیگر از محور هراز به اتمام برسد و یکی از گلوگاه‌های ترافیکی مسیر در محدوده نارنجستان تا چلاو به طول چهار کیلومتر در اولویت بهره‌برداری قرار گیرد.

در خبری که 20 شهریور ماه به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در تین‌نیوز منتشر شد، خیرالله خادمی با بیان این مطلب گفت: در سال‌های 1394 و 95  حدود20 کیلومتر از محور هراز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که شامل پنج دستگاه تونل به طول چهار کیلومتر، سه دستگاه پل به طول 400 متر و 13 کیلومتر دیوار سازی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور افزود:‌ بخش‌هایی از این محور که در اولویت اجرایی در سال جاری قرار دارد گلوگاه‌های ترافیکی است که در روز‌های پرتردد از حجم  فراوانی ترافیک برخوردار  است و شامل محدوده نارنجستان تا چلاو به طول چهار کیلومتر، محدوده لهاش-سیاه بیشه به طول 2.5 کیلومتر، محدوده ناندل تا  بایجان به طول 3.5 کیلومتر و منطقه لاسم- منظریه پلور به طول پنج کیلومتر است که در مجموع 11 کیلومتر از این اولویت‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی در خصوص عملیات اجرایی محدوده لهاش-سیاه‌بیشه اظهار کرد: این محدوده به طول 2.5 کیلومتر دارای یک دستگاه تونل به طول هزار و 100 متر، یک دستگاه پل با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 80 درصد است که با احداث باند جدید و اتصال آن به مسیر چهار خطه و حذف نقاط حادثه خیز تونل یک، جاده‌ای ایمن در دسترس هموطنان خواهد بود.

خادمی منطقه لاسم- منظریه پلور را یکی دیگر از بخش‌های  فعال در سال 1396 دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات دیوارسازی، زیرسازی و روسازی در حال اجرا است و با توجه به معارضان منطقه و ارزیابی زمین‌ها در منطقه پلور کار به کندی پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.