| کد خبر: 153805 |

مرور وعده‌های مسئولان؛

◄ بهره‌برداری از حد فاصل یزد تا مهریز از پروژه راه آهن یزد – اقلید

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور شهریور ماه امسال در سفر یکروزه خود به یزد از پروژه طرح و ساخت راه آهن یزد – اقلید بازدید کرد و از بهره‌برداری از فاز اول این پروژه حد فاصل یزد تا مهریز به طول حدود 30 کیلومتر ظرف 45 روز پس از این بازدید خبر داد.

تین نیوز

 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل‌ونقل کشور شهریور ماه امسال در سفر یکروزه خود به یزد از پروژه طرح و ساخت راه آهن یزد – اقلید بازدید کرد و از بهره‌برداری از فاز اول این پروژه حد فاصل یزد تا مهریز به طول حدود 30 کیلومتر ظرف 45 روز پس از این بازدید خبر داد. 

بر اساس خبری که هفتم شهریور تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد منتشر کرد، خیرالله خادمی در خصوص این پروژه گفت: این پروژه به طول 274 کیلومتر از ایستگاه تشکیلاتی یزد به سمت جنوب غرب و پس از عبور از شهرستان مهریز از مجاور شهرهای دهشیر – ابرکوه – فراغه و نهایتا" به ایستگاه اقلید در مسیر اصفهان – شیراز متصل خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در خصوص  کیفیت این پروژه گفت: این پروژه اتصال ریلی 2 کریدور شمال به جنوب را به هم متصل می‌کند که در مجموع حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و زیرسازی آن حدود 80 درصد اجرایی شده و ریل‌گذاری آن در حدود 40درصد عملیاتی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه حد فاصل یزد تا مهریز به طول حدود 30 کیلومتر، ظرف 45 روز آینده به بهربرداری خواهد رسید و با توجه به وضعیت پروژه پیش‌بینی می‌شود ظرف 3 سال آینده با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم 247 کیلومتر این مسیر را که یکی از طولانی‌ترین مسیرهای ریلی است به بهره‌برداری برسانیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.